Monday, August 21, 2006

In bloom - an other layout from the kit

8 Comments:

Blogger FruGrip said...

Åååååh jag som bara ÄLSKAR grönt. Hur kan man få tag på dessa kit? Jag digitalscrappar också...fick förresten höra ett nytt uttryck på digi...escrapping...
Hör gärna av dej....
Mvh Cissi
www.gripdesign.se
cecilia.grip@bredband.net min mailadress

11:56 AM  
Blogger webmosterhelene said...

Hallå där Monika! Jag har gjort reklam åt dig på en snack- och grafiklista som jag har... Några av tjejerna vill börja scrappa digitalt och jag var bara tvungen att tipsa om dina fina kit :)

Kram
/Helene

11:07 AM  
Blogger Lilo said...

Men godmorgon! Här kan jag ju titta in också och njuta av vackra saker du skapar! Kram på dig!

2:41 AM  
Blogger Unknown said...

Vilka underbara kit! Vart kan man hitta dom?
Kontakta mig gärna!

MVH
Renée
r_lindkvist@hotmail.com

2:12 PM  
Blogger Pling&Plong said...

Hallå! FULLKOMLIGT underbart!!! Jag skulle så gärna vilja ha In Bloom, hur gör jag för att hitta den? Jag försökte på Scraptabulous, men jag hittade inte. Kontakta mig jättegärna på ametistangel SNABEL-A yahoo PUNKT co PUNKT uk. Det vore jättesnällt! Hälsningar Anna

11:43 PM  
Blogger Lisbet said...

Härligt det kändes att hitta en digital scrapsida. Jag länkar dig till min sida, hoppas du inte misstycker.

4:46 AM  
Blogger Lisbet said...

Tack för inspiration.

11:04 AM  
Blogger Lisbet said...

Hej!

Jag satt och funderade på vad jag ska hitta på och scrappa.
Det var plötsligt TOMT i huvudet – skrämmande. Så nu är
jag ute på inspirationsrunda. Ibland finns där 100 ideer men
plötsligt blir det bara …..inget…..konstigt det där.

Jag har nu insupit alla färger och former hos dig. Jätteläckra färgkombinationer.

Ha det gott.

6:12 AM  

Post a Comment

<< Home